برخی از کتابهایی که مرتبط با رشته صنایع چوب و کاغذ بودند رو تهیه کردم و براتون واسه دانلود گذاشتم.
و اگه کتاب خاصی رو لازم داشتید میتونید در قسمت نظرات بیان کنید.تا در سایت قرار داده شود.
۲-Growth Stresses and Strains in Trees
۳- Dielectric Properties of Wood and Wood-Based Materials
۵- Genetics of Wood Production
۶- Juvenile Wood in Forest Trees
۷- Methods in Lignin Chemistry
۸- Microbial and Enzymatic Degradation of Wood and Wood Components
۹- Natural Products of Woody Plants I
۱۰- Spiral Grain and Wave Phenomena in Wood Formation
۱۲- Transport Processes in Wood
۱۳- Trees and Wood in Dendrochronology
۱۴- Utilization of Residual Forest Biomass
۱۵- Vascular Differentiation and Plant Growth Regulators
۱۶- Wood – The Internal Optimization of Trees
۱۹- Xylem Structure and the Ascent of Sap
۲۰- Nondestructive Characterization and Imaging of Wood
با سلام وتشکر از مطالب خوبتان بنده مقدار زمین که تنها برای کشت تاغ مناسب است دارم می خواستم بیبنم کاربرد درخت تاغ در صنعت چقدر است ایا قیمتی در حال حاضر می توانید در مورد چوب این درخت به من بدهید و همچنین وزن این درخت بعد ۱۰سال لطفا جواب را به ایمیل من بفرستید باتشکر
باسلاماگه امکان داره تابهای زیر را درسایت قرار دهید با تشکر عزیزی
pulp and paper- james p. casey 4 volumes
pulp and papermaking – christofer j.biermahn
paperboard and board- robert r.a. hiyham
handbook for pulp and paper techologists – smook
technology of paper recycling- r.w.j.mckinng
سلام
کتابهایی که لازم دارید ببینید تو این لینک هست یا خیر
کتاب های خمیر و کاغذ
اگه در این لیست وجود نداشت لطف کنید کتاب هارو با isbn بزارید .
با تشکر
با سلام نه دراین لیست موجود نبود. بنابراین یکبار دیگر همراه با isbn به حضورتان ارسال می گردد . با تشکر
pulp and paper- james p. casey (4 volumes)
(vol. 1, isbn:0-471-03175-5)
(vol. 2, isbn:0-471-03176-3)
(vol. 3, isbn:0-471-03177-1)
(vol.4, isbn:0-471-03178-x)
pulp and papermaking – christofer j.biermahn (isbn: 0-12-097360-x)
paperboard and board- robert r.a. higham (isbn: 0220992185)
handbook for pulp and paper techologists – smook (isbn: 0-9694628-1-6)
technology of paper recycling- r.w.j.mckinng (isbn: 0751400173)
سلام اقای عزیزی
کتابهایی رو که امکان داشته باشه رو واستون تهیه میکنم.ور در سایت قرار میدم
با سلام وخسته نباشید
در صورت امکان یک کتاب جامع در مورد woodworking به زبان انگلیسی می خواستم البته نسخه ۲۰۱۶ باشد
سلام خیلی ممنون
کتاب خاصی مد نظرتون هست میتونید بگید تا بزارم چون در ۲۰۱۶ کتابیتو نمیشناسم که تو این زمینه کار شده باشه .
David;Jennings, Simon Jackson نویسندگان :
The Complete Manual of Woodworking
Collins Complete Woodworker’s Manual
Woodworking Basics
by Tom Carpenter
اثر The Complete Book of Woodworking
سلام
واقعا لطف کردی و کتابهای بسیار با ارزشی برای علاقمندان گذاشتی.
ممنون
سلام دکتر
خیلی ممنون 🙏🏻